domingo, 16 de mayo de 2010

350.- Conversa

- Hahaha, sí, això estaria bé!

- Què?

- No, això no pot ser, home?

- Si home! Que t’has begut l’enteniment?? Això és il·legal, no es pot fer?

- Un misto? Sí, és clar, i per que no amb un llançaflames?

- Era broma, animal! Però com vols que ho digui seriosament!?

- Que noooo, això no ho puc fer, home!

- No, ni amb la teva ajuda!

- Si faig això em posaran a la presó.

- Això és cadena perpètua.

- Que no, no en tinc pas cap d’arma!

- Sí home, ara em faré de l’associació del rifle, no et fot!

- Per què no pares de dir bajanades?

- Ah, però de veritat creus que em pots convèncer?

- Com no sigui per com n’ets de pesat…

- Però què dius, boig! Que no, et dic!

- No.

- Tampoc.

- Que no penso boicotejar cap operació, que no!

- Tu vols que acabi malament, oi?

- Doncs si em vols bé no m’aconselles coses massa sensates!

- Sí, sí, pel meu bé, això ja ho has dit.

- Sí, sí és clar, és molt fàcil això que dius.

- Sí, sense cap risc, és clar.

- Que noooo!

- Que t’he dit que no!

- Deixa’m estar!

- Ai, és esgotador tenir un amic imaginari com tu!!


Autor: Xexu, blog: Bona nit i tapa’t

11 comentarios:

bajoqueta dijo...

S'ha d'anar en cuidadín al buscar-se amics, i amb els imaginaris ja ni te conto jajaja.

Gràcies Xexu :)

La Meva Perdició dijo...

Ui, Aquests dimonis de la ment, que hens empenyen a fer disbarats. Potser demà aquest, serà notícia a la secció de successos. ^_^

◊ dissident ◊ dijo...

Esquizofrènia?

Len0re dijo...

Dona un poc de "poreta" aquest home. Estic d'acord amb "La meva perdició" y "Dissortat" potser demà aquest esquizofrènic, tinga un titular als periodics sensacionalistes.¬¬

Enhorabona

Elfreelang dijo...

ui ui ui s'ha d'anar amb molt de compte a triar els amics imaginaris! Conte conversa original!

JJMiracle dijo...

Aquests són els amics més perillosos que hi ha! :-D

Marta dijo...

Llegia i pensava el mateix que després he vist als comentaris: "Aquest demà el veiem als diaris".

McAbeu dijo...

Molt bo!
Diuen que la família no es pot triar però que els amics si... doncs tria'ls millor, home! :-D

Garbí24 dijo...

Si és imaginari almenys no arribarà la sang al riu.

montse dijo...

Esperem un crit d'esperança que el faci rectificar abans que sigui massa tard.

Sergi dijo...

Jo només espero que no el convenci del que li està proposant...

Gràcies a tots pels comentaris.