martes, 7 de julio de 2009

37.- Cirurgia estètica

.
“CLÍNICA ESTETIC-PERFECT, li ofereix durant el mes de desembre, un descompte en tots els seus tractaments de cirurgia estètica”. Llegí al tríptic que havia trobat a la bústia.

Feia bastants anys que li voltava pel cap arreglar-se el nas, era la part del seu cos que menys li agradava. I pensava que amb una operació podia arribar a sentir-se molt millor. El preu l’acabà de convèncer. Així que es llençà a demanar cita llavors mateix, no fos cas que passessin els dies i tornés a deixar-ho córrer.

Divendres a la tarda, al sortir de la feina, es va dirigir al carrer que li havien indicat. Li va sobtar que la clínica era molt més luxosa de totes a les que havia anat a demanar preus anteriorment. Les noies de la recepció la van fer passar a una sala, neta i impol·luta.

Al cap d’uns minuts, un metge ben plantat i excessivament atractiu la rebé. Va notar com una energia en el moment en que li va oferir la mà que la va fer sentir bé i confiar amb ell. Després de parlar dels inconvenients i les avantatges de la rinoplàstia, van quedar per un dia i una hora.

El dia convingut, va presentar-se de nou a la clínica. Ja l’havien avisat que era una mica dolorós, però amb l’anestèsia no notaria res. Li semblava tot estrany, però se sentia tant bé allí amb aquell home, que no es va queixar i tota la por li va desaparèixer.

Després de l’operació, es va despertar atemorida en un llit i una habitació que no coneixia. Recordà on estava, i va deixar de tenir por. Pels efectes de l’anestèsia, va suposar, no es podia moure gaire. Just el metge entrava per la porta:

- Benvinguda senyoreta Júlia. Tot ha anat molt bé, l’operació de rinoplàstia ha estat tot un èxit, en pocs dies podrà tornar a casa seva. M’he pres algunes llibertats. Al començar l’operació vaig pensar que vostè té un cos perfecte per poder portar uns pits d’una talla més gran, i aprofitant l’operació, també li hem fet una liposucció i un lífting. Segur que ara s’acabarà de veure totalment esplèndida. Estic convençut que no l’importarà, no?
.
autora: bajoqueta - blog Terra de llibres (conte amb 365 paraules justes)
.

8 comentarios:

Elfreelang dijo...

Sort que hi anava per arreglar-se el nas no més! i segur que va quedar bé? Molt bon conte, m'ha encantat!

kweilan dijo...

Doncs recuperar-se de tot això...costarà una mica :) Molt bon conte!!

Marta dijo...

Li ha passat com quan vas a la perruqueria que et tallen sense mida! Molt bon conte!

bajoqueta dijo...

El trio calavera que m'heu deixat missatges als meus contes. Gràcies guapes!

Elvira, al final no sabem si li va agradar o no... segur que estava molt guapa i finalment no li va importar :)

Kweilan, o potser no li va agradar i va quedar marcada psicològicament perquè no es reconeixia davant l'espill...

Marta, ui en plan menys bèstia, però també fa por anar a la perruqueria que quan agafen les estisores no tenen mida! jajaja

assumpta dijo...

Quatre x un???
Tant de bo que només hi anava per una rinoplàstica perquè la resta del seu cos ja li agradava.
Ai, ai al final em sembla que li costarà bastant més del que creia. Potser no un ull de la cara... però molt més que un nas, segur!
=)))

bajoqueta dijo...

-assumpta-, vaja metge! Ja veus, el cos canviat i la butxaca també jajaja

Fem Diblogacions. dijo...

Esplendit relat, segur que a la clienta no li va importar ni miqueta. Ara si jo estigués al lloc d'ella, com diuen al meu poble, a cobrar al riu!
Salut.

bajoqueta dijo...

Rabosa, jo tampoc haria pagat algo que jo no he demanat, només faltaria! :)