viernes, 1 de enero de 2010

Un any per estrenar

. .
Si heu aconseguit despertar-vos ni que sigue amb una mica de ressaca... voldria desitjar-vos que este nou any vos porte només coses bones. (Podeu tornar al llit els que vau arribar més tard de les 7).
.
Com ja vaig dir ahir, avui tampoc hi haurà conte. Haureu d'esperar a llegir-lo quan publiquem el llibre.
.
* * *
.
Si habéis conseguido despertaros aunque sea con un poco de resaca... quisiera desearos que este nuevo año os traigo sólo cosas buenas. (Pueden volver a la cama los que llegaron más tarde de las 7).
.
Como ya dije ayer, hoy tampoco habrá cuento. Debéis esperar a leerlo cuando publiquemos el libro.
.

12 comentarios:

Elfreelang dijo...

jo no tinc ressaca perquè no vaig beure gens je je....quin misteri bajoqueta....un conte d'incògnit! i ens haurem d'esperar a que estiguin els 365 contes escrits i a la publicació del llibre? no ens pot donar una pista...

Pilar dijo...

Vaig arribar tard...O potser he arribat molt d'hora avui?
Dic el mateix que Elvira...No hi haurà ni un avanç?

McAbeu dijo...

Bon any!
Jo també demano més explicacions :-D, que és això dels contes "sorpresa"?
Ara que ho he escrit veig que si ens ho expliques deixaran de ser sorpresa, però almenys una pista, no?

Joana dijo...

Vaja, avui que tenia ganes de conte! :)

JJMiracle dijo...

Comencem l'any amb misteris… :-)

kweilan dijo...

Per quèee? Estem intrigats. Una abraçada molt forta i ànims per arribar als 365.

bajoqueta dijo...

Elvira, Pilar, McAbeu, Joana, Pc i Kweilan, gràcies pels comentaris!

Ho sento però no puc donar gaires pistes sinó se perdrà la sorpresa. Només dir-vos que tot té un principi i un final :):):)

Bon any i molta inspiració per arribar als 365!

Marta dijo...

Ahir em vaig llevar i mentre em prenia el cafè vaig obrir aquest blog i davant la sorpresa no vaig saber que dir. Encara no hi havia cap comentari, vaig pensar que més tard potser la bajoqueta ho explicaria. Avui veig que tot segueix sent igual de misteriós o més! Què hi farem! Feliç 2010!

Carme Rosanas dijo...

bajoqueta... que ens tens a tos ben intrigats...

Comançament i final... crec que això és una bona pista o no, però jo m'ho imagino!

bajoqueta dijo...

Marta i Carme, misteri fins al final :)

Marta, no vaig rebre cap suborn així que jo no dic res jajaja

La Meva Perdició dijo...

Ressaca, 6 dies després i penso que encara dura, o deu ser de l’àpat de reis?, això em passa per no apropar-me al bloc en tants dies :(

bajoqueta dijo...

Sergi, si hi ha ressaca senyal que t'ho vas passar bé! No com jo que a les 12:30 ja estava al llit jajaja. Te posarem falta si tardes tant en passar-te :)